Kamen Rider Yg kurang Ajar

Aku sedih gilak ari tok.. semandin yg kusangka renah, sik berolah, dah nunjok belangnya ari tok. mun di diat dari rupa, nang pendiam, peramah jak. tapi ya lah..diat jak lahh.. perangei nya.. nang Samseng.. ahahha



Hemm pa nak di polah ku ari tok owh..



haduhh.. pikir pikir pikir...



Gus ku Molen spawn jak hahah kedong org tua ya eksen lak..



Spawn : Oiii pa hal kau tok.. Tulah kau ya..

Kamen : Aku lek pa.. aku nang sak ati ngan kau bahh.. kau mala jelin aku..



Spawn : Adekk.. cakaaa.. pahal ko cabut topeng aku.. oiii..

Kamen : Aku lek paa.. "Patut La ko make topeng.. duhal ko sik hensem.." Hahhahaha


Kelai.. tok byk lak adegan ganas.. jadi aku potong jak la adegan yg sik brapa.. .. ok ok sambung agik..



Kamen: Nahhh Tendangan Paduuu Mauuttttt....

Spawn: Adekkkk patah gigi ku, woii iboh main kasar gilak wakk..




Spawn : Sik gunaa... Patah gigi aku .. Arghhhh.. Apitann ketiakk Berbauuu..

Kamen: Yuckkkkkk.... Uwekkk.. Bauuu bauu tahap sial... Ahhhhh ..




Kamen: Ahhh Nahhh.. ambik kau.. Tumbukan Padu Mautt...

effect ... "bammmmm...

Spawn: Adekkkk.. P@#rku.. aduhhh... abis laa akuu.. teruna ku...


(pandangan dari sebelah tepi )







Kamen : Haaa.. Agik rasa ko ya.. kinek tok bok ko tauk sapa kuat.. aku ka kau.. iboh pikir ko org tua, byk pengalaman, alu nak eksen.. balit rumah minum Kopi jak kau . hahahha

Spawn: Kau nang tulahh.. mudahan tuhan nurun bala pake kau.. *adekkk.. sakit P@#rku...





Kamen : Hahaha aku nang kuat.. Hahahah Hahahahah (tetak Loba)



P/s Jgn lah suka carik kelai, Jgn lah suka nunjok kuat, Hormati lah org yg lebih tua dari kita.. sekian ,


Aku boring gilak.. ya ku molah cerita tok ahahhaha..

11 comments:

VonMan said...

ya kamen rider kah padaiyappa...hahahha

kelak spawn ya report ngan kojek.
hahaha tunggah geng.

Nikolai said...

Hahhaha Kamen rider berdarah Tambi ahhaha.. wakakka.. ya mata nya merah ahhaa.. Repot pun sik guna.. Busy gilak kojex . sik pian nya nak mbak geng ahahhaha.. so kenak buli lah nya wakakkak..

Anonymous said...

haizZZzzzz~~~pa dipolah kamen dudi ya~~haa tulah nya lak~~~eee~~~

p/s jengan ktk etot kamen ya keh~~ ahaha rajin na juak ktk ho~~neway~~cute la crita ktk reka ngan pemainan ktk ya~~ ehehe tang cun jak gamba yg ktk ambik ya~~ehehe tetak sowang2 mek~~ :P kepitdup~~

Nikolai said...

Hehehhe Kamen Rider ya berolah gilak..

lak esok lusak mek molah cita gik ahaha.. sama2 kita tetak sampe leput keh :-)

crappylov3sOng said...
This comment has been removed by the author.
f.loren said...

nisot ktk ya apis. kekeke sikda keja lain la yaa

Nikolai said...

Hhehehe nisot kejap... boring gilak sikda benda nak polah.. :-P

iman daud said...

hahahaha.. best cita tok oi

Saya Adalah.. said...

pinjam monitor man... haha

Nikolai said...

ahahahha.. ko nak pinjam monitor, ko balit kch lok ahhaha

Nikolai said...

hehhe ada sambungnya lak molah hehee