Aku berdoa..

agar miak yg numbok and ugut adik ku kat library, ari tok.. terbukak pintu ati utk bertaubat, cuba udah gik nak ngepow org.. kita idup di dunia tok sik lamak. takat ngembak kawan kakya merusah miak yang lemah and sik tauk papa.. ya pun nak di bangga.. dah lah mintak duit.. pake meli aik arak.. Yarabbi cuba udah agik. nak molah benda2 camya.. apa2 pun .. ari tok .. byk keja di polah aku.. settle hal adik ku.. nunggu kat Balai polis simpang 3 dah sekian.. adehs.. ngantok mata.. nasib juak kat sitok ada Deconnection, and nasib juak aku mbak laptop. dapat juak meluahkan perasaan.. kepada sesiapa yg di luar sinun.. yg mempunyai adik2 yg agik bersekolah, nasihatkan agar jgn pergi ke PUSTAKA.. geng sidak ya. selalu molah aktiviti ngepow miak kat sia. awas.. mun sik berik apa yg di maok sidak.. alu dirusah terus..

Aku harap polis cepat2 nangkap miak2 ya..



AKU YG SUSAH ATI.. *rupa colour ati aku rasa ku kedak colour kuih Ati parek.. :-(..

4 comments:

Kakmim said...

aih.. teruk juak pustaka nektok.. lewat jak pak guard xda mantau miak?? x patut..

Nikolai said...

pak guard ka.. leka rilex dgr radio.. kakya bila diat miak kelai.. nya akan cuba try to defend dalam pustaka jak ahhaa ya jak keja nya.. bukan nak nepon polis.. buat derk jak sidak ya.. tension juak kadang2 diat guard sia.. PUSTAKA maok di engkah balai polis mini lam ya.. baruk la bagus kit..

VonMan said...

pa kata ko molah group mafia baru...ugut kan balit miak nok ngepau ya tek ala Robin Hood. haha

Nikolai said...

aku on jak.. pi ya lah.. make sure beli lok crossbow.. segala benda ya long range.. ehehe baruk attack.. *aku support dari jauh jak hehhe