** Siri TV Kegemaran aku Time Kecik

Yahh.. sekali lagik aku molah topik pasal kenangan2 ahahha. tapi kali tok siri tv gik jadi topik.. :-P, ya lah mula2 sik terpikir juak nak engkah pi bila aku surf2 lam blog kawan ku .. ahha terdiat laa cerita pasal hero2 kegemaran and cerita yg di suka nya time zaman 80's nak masok 90's sebenar most of the series is on 70's oleh kerana RTM ahahha lambat lak nak masok kan slot ya. 10 thn paksa nunggu crita ya main rah tv swasta.. hehhe

Okehs. aku tok sik pat nak klaka panjang2 sebab aku dan kawan2 mok g Monster Hunting. busy keja ku ngan mudin nek tok. :-P lak la ku bercerita pasal monster hunting..

Haaa sambung balit cerita tek. Byk2 yg di cerita oleh kawan ku tek. ada cerita yg ku rasa nya lupak juak ahhaa.. "Maero Attack" masih sik ktk org ingat dgn cerita toks. Hehheh aku lok nang minat gila ngan cerita toks. sanggup escape ngaji ahahha.,. mok diat cerita tok,kakya mun tak org masih ingat lah tagline popular nya "sommersault" hahhaa tegal cerita tok la juak miak skolah time ya semua jadi rasa terer main bola tampar ahhaha.. *kelab bola tampar alu popular hahhah. pi bila dah cerita ya abis. alu la kurang org mok main, hype sekejap jak. :-P

Ok lah time aku utk Hunting..

Ya lah.. Kepada sesiapa yg ada nyimpan cerita toks. sik kesah la dalam bentuk dvd or apa2 jak mun VHS entam jak. aku mok copy ahhaha. :-P

Video dari cerita Maero Attack

6 comments:

AmirFX said...

Tok cerita time aku dah masuk form3 mun sik salah aku.. Time ya gago jak sidak laki nak molah summersault berpusin.. Dak ompuan kurang sebab aku skool kat TUNAZ.. Sidak k tudung semua.. Jd sik kenak mun nak molah summersault..

Nikolai said...

hahahaha :-P semua alu nak molah power ya wakakkaka.. nang hebat pengaruh cerita2 jepun ke atas kita di malaysia tok :-P

Buku Junkie said...

Yah.. my fav drama series as well..
Ada banyak gik eh peberet kmk. Miss Comet, Gigi, Kesatriah Baja Hitam.. and ada cita Ninja lok. Lupak mek nama cita ya. Pasya daknya ada bintang k nikam rah org ya. best eh.

Nikolai said...

bintang ya sampe rah sekolah pun sidak gago berpolah hahah katan raget gilak :-P

Anonymous said...

adoh~~crita tuk la d carik kmk lamak2 tuk~~ sampe kinek mek sikkan lupak crita tuk eh~~ SUMMERSAULT!~ ahaha ingat gik time ya sampe afal lagu versi melayu crita tuk~~aduh~~miss time ya eh~~

Nikolai said...

Haaa time ya lah tv amat di hargai nak :-P