MY PUSAK!!

Hhahaha kali tok aku nak post juak, aku sik kira. ne jeles juak, diat semua blog kawan. semua ada post pasal pusak sidak, :-P, haa kali tok. aku akan perkenalkan ktk org dgn pusak Aku :-) *Sebenarnya pusak adik aku, Pi aku slalu merik nya makan, hhhaa kira aku pun juak lah hahha :-P

Perkenalkan Pitt atau nama sebenarnya brad pitt, jgn di tanyak kenak namanya kedak ya, ya adik ku yg merik nama nya .. Haahhaha



*Tgh posing dgn Gaya lucah nya,


*Termenung ngenang masa depan nya. *napa nak di bingong kau.. makan2 cukup pake kau ahahha.


*Lagik berguro ngan adik aku. *ngegeh pusak tok..


*Merajuk sik kenak layan hahha


*PUsak tok adalah musuh utama Pitt, aku ngelar nya don corleone, perangei ala2 Mafia, suka merampas barang makan Pitt, suka ngintei Pitt, suka nigak Pitt dari blakang, *Lom pusak tok, mintak kenak terkam Mudin hahah baruk nya jerak :-P


*Muka time nya nak berkelai ngan Pitt, nya tok nang perangei kedak gangster,,


Pitt tok pendek kata nang slalu pake buli dak kaum2 pusak kat rumah mek org la, pi ya lah at the end, menang juak nya .. ne dak backup datang, sapa lagik mun sik






"Aku" paksa bertukar jadi Kamen Rider, kakya datang nulong ngambus pusak2 bermasalah kedak Pusak Mafia tek.. Suk ku diat sidak takut ahahha lari sambil terkemeh2 hahhaha

*sebenar nya sikda la sampe nak make topeng kamen.. saja jak nak nambah efek hahhaa..


ok lah, aku pun nak nyambong balit main Monster Hunter loks, lak la ku amik pic kawan Pitt baru, yg bernama Lion-0 @ka pusak thundercats hahaha ,, tunggu jak :-p

10 comments:

Faizal n Fashitah said...

Wakakaka..muka pitt ya..sejibik kedak muka pusak ku nak sikok di kch nun..si Lemboo ekeke. Bulu rona sama.. Aksi pun lebeh kurang sama juak, muka ngenang masadepan ekeke...

Nikolai said...

hahahha maok saudara yg lama terpisah ahhaa.. leh di ajak berjumpa tok :-P

apprehension said...

ahaha. mek suka pusak nok gambar last skali ya.. pande nya make topeng ehs.. hahaha~

Nikolai said...

:-P ehhehee ya la best d dgr hehehe..

Khairul Onggon said...

Lucu da namanya.. Pusak sebelah umah aku namanya Dafi.. lagik best.. Hehehe.. Ya ku nyak jiranku ya, mun Dafi ada, ney Marsha, Mawi, Felix dan semua itewww??

Nikolai said...

yahh local artis ehs. nang hebat la nama2 pusak nek tok :-), mengalahkan nama pusak zaman alip ba ta dolok, time ya nama paling koman *tompok <--hahhaha, dolok2 biasalah..

engkah pic dafi pat diat lam blog kau :-)

Buku Junkie said...

yah. nya juak nak post pasal pusak. wahahaha. sik maok alah juak tenggiling sikok tok. hehe.

ney angelina jolie nya? mesti mulut nya terjueh juak nak. ahakz

Anonymous said...

ihh~~ada juak efek kamen tek~~ :P

Nikolai said...

hahahha aok lah :-P mok juak engkah pusak kat umah mek :-P angelina jolie mala g kayo2 ahhaha.. Malam bok ada pulang ahahha.. sebarang pusak ya aihs ahhaha..

Biasalah Liza .. efek kamen ne bleh tgl ahahhaa.. :-P

Hanie said...

wakakah..pusak2..kamek pon ada pusak