Ada lagik blog tok jadi berdebu..

Hahhahaha Perghhh Koff Kofff koffff... nang kuat debu blog tok. adohh ehh. terbatok2 aku. Ku rasa tok kali ke berapa dak ka Blog ku berenti di taip. Tegal blog tok kembali berdebu, atas sebab2 aku tok dah byk gilak kerja. senang cerita SUPER BUSY. Walaupun umum tauk aku tok kerja sendiri2 sahaja. bukan govt pun org, tapi nek tok aku dah di tambah lagik dengan tugasan yg sangat superb mencabar. Jeng2 oleh kerana semua kerja aku melibatkan penggunaan internet.. So bini aku dengan rasmi nya melantik aku menjadi Nanny kepada anak aku .. Ilman Ilyasa.
Hahahaha so kepada pembaca blog tok. sorry berkali2 dah tok. ahahah insyallah mun ada masa. aku update2 kan blog tok :P ngeh ngeh.. *Psst sapa2 ada tips pake jaga anak. sela jak kongsi dgn saya tok :) hehhehehe.. makseh..

0 comments: