tengelam timbul aku seorang blogger..

tengelam dan timbul aku.. ibarat boyak yg akan timbul bila ada mangsa.. tapi aku bukan boyak. atau boyak darat. title itu tidak boleh dpakai lagi apabila sudah menjadi seorang suami kepada singa betina afrika hahahha.. **mun bini aku tauk aku naip pasal nya jadi singa kompom kenak kick sampei ke afrika nun aku.

apa2 pun aku nang ngakuk kejarangan aku mengupdatekan blog tok sebenar nya berpunca dari sifat kemalasan yg ada pada aku. "Malas menaip hahhaha.. tapi rajin utk mengerjakan benda2 lain. mun di ekot, idup aku nek tok hari2 ada masa.. bulak lah mun sikda masa. keja pun apa juak. menelaah komputer nekan2 button sell ngan buy jak keja. ahhaa pi ya lah sik juak pat update blog tok. tedah blog aku. jadi blog berantu.

oleh kerana ku sik mok antu di blog aku bertambah byk2 .. jadi aku *apis ingin mengambil kesempatan tok . utk berikrar . akan cuba sedaya upaya mengupdate, blog tok.. walaupun ada ka sikda ka org nak baca. *harap idea byk datang mencurah2 kepada aku, utk meneruskan sisa hidup blog tok dari zero to aku pun sik tauk lagik tahap kemampuan blog merapu aku tok sampe kesine..

**bini aku dah nunggah.. orait kebebesan utk aku menaip sampe di sitok ajak. bekalan tenaga ke laptop sudah mencapai tahap 2%, **p/s aku sayang dgn bini aku :P walaupun nya singa hahahha.. singa manjak :P ngeh ngeh ngeh..

3 comments:

Anonymous said...

Berani nya madah bini nya mcm ya. Lak mek suruhnya baca blog tok. suruh jadi follower gus gik. ahahhaa

p/s: Protmote blog baru mek lok - http://bukujunkie.blogspot.com

AmirFX said...

Sayang ktk juak koh... Apdate jak gik sia... hahahahahaaaaa.....

Nikolai said...

huhuhuh.. ada blog baru ehs.. buku junkie :P, baruk start ka jura?

Am. hahhaha ciss bersayang2 dah nya ahhaha manas bob lak ngan kau. bukan kau sayang ngan bob ka hahahha.. update la aku tok. lak ko diat update benda gila2 hahaha