Eksiden :-(

Baruk jak nak update blog dah eksiden, nampak gayanya aku paksa berehat dolok, tangan tok sik brapa ok gilak, tok pun nahan sakit jak time menaip tok,

Eksiden di pagi hari Kat blakang jeraya baru on the way nak ke kubah ria, Dah la pagi tadik jeraya basah juak tambah lagik dgn jeraya bertanah2 *malas nar sidak pekerja buang tanah2 lekak lori melimpas, *oii lain kali buangkan. Dah la aku mbak slow, nak di padah tayar ku slack, tayar baruk lekak tukar depan blakang, Dah la time gugok ya, Ala2 Wayne Rainey *world champion Moto Gp zaman 90'an haha, Rami jak sidak ngagak aku, nang kedap sidak jaga circuit lombak lah, siap narit motosikal ke tepi, check palak ku gik, semua la di check, Trima kasih byk2 pakcik dan makcik @ka Pitstop girl, yg sudi menolong aku tok, Sori tegal kmk kitak org lambat turun kerja. TQ TQ TQ

*Camtok la rasanya rupa ku eksiden pagi tadik.



****nasib bait juak aku make helmet full, mun sik tek, abis muka, kompom bisak2,

Ok lah aku nak sambung tdo lok, ne pat tahan tok, sakit lak pinggang, tangan kembang + lukak melukak, Belakang kembang juak, Muka kembang <-- dah la aku nak nikah bulan 5 adehh, nasib sik patah gigi, mun patah alu nampak pelangi bila ku senyum *alu suk miak nama kojex diat cipan.. ahahha Adios.. Sambung Rehat.. ZzzZzz ..


Sik la parah gilak, Tapi nak kat blakang badan *sikda lam gambar, ya terok










*Doctor : Tulang mungkin lari sikit, tapi tidak ada apa2 yg perlu di risaukan lah, Ei lu punya no plat brapa hoo? Nanti saya mau angkat pegi main 4D,

*ada kaa patut, Cipan.



*Kerosakan Sikit jak,


Sempat juak amik pic adik aku yg binggong ngenang abang eksiden Hahha ilek2 abang apis masih hebat sehebat Kamen!

16 comments:

erolnukman said...

syiooo....bulan 5 dah nak nikah...
wey,,pinggang maok jaga bro..penting ya..hehehe!
mbak ilek lah..nasiblah xda teruk glak..

Buku Junkie said...

Ish ktk tok..
Kesihatan maok dijaga.
2 3 bulan tok jadi org dara jak ktk.
Dok umah.. hehehe
Get well sooon.

Nikolai said...

To Erol:
Hehhehe, ya lah tok nak g bercarik org ngurut tok, dah la palak tok masih penin2,

To Jura:
Aok jaga mek tok, :-), paksa la ngurang kan sikit aktiviti keluar tok :-P, ingat mek pesan ktk koh, lak mek dudok rumah jak :-), harap2 sembuh cepat tok, takut time bersanding lak, ada pande sik pande sik pat angkat *time akat nikah, alu gago sidak berangkat dgn kmk hhahaa

Faizal n Fashitah said...

Yobihh.. part eksiden tosikal tok laa paling ku gelik/ sak ati/ bencik. Ku penah eksiden lamak2 dolok ba. Alu jerak nyawa. Sampei nektok sik bani ndah mbak tosikal. Fobia ehek...

Saya Adalah.. said...

baru minggu yo aku nangga kau alu exsiden.. ya rabbi..

Anonymous said...

aaa apiz kamen mesti koat ho~~ mudahan cepat ktk bait ho~~ amin~~

AweKelisaBiru said...

darah ko manis ya pok..

erolnukman said...

Setuju!!
time2 nak nikah tok nang darah manis!!
hahaha..

Nikolai said...

To Audio: ya lah tok, pande jerak nak bermotosikal, skali dah kenak pagi tadik. hado2, sik mok di ingat ehs. mungkin rest lok dari mbak motosikal, fobia. bak kata ktk tek pak puj ahaha.

To Detogti: Ya lah mie, muka ku masih hensem gik cam minggu ya ahhaha, boh ko binggong, apa2 pun aku ok, doa jak aku lekas sembuh, hehhe.

To Achika: Makseh liza :-) mek akan berusaha utk menyembuhkan diri mek ahaha, paksa makan ubat byk2 tok ahha, sak jadi sehat dan koat :-P

To Awee: hahhaa nang ada darah manis ahahha,, :-)

To Erol: Huhuhu terangkan maksud darah manis ya :-) aku tok nama jak orang sarawak, pi sik tauk gilak pasal2 benda ya :-P hehhe..

iman daud said...

aduh.. tang trok jak rupa ya..

Nikolai said...

sik brapa gilak terok tapi, badan ku kembang2 sakit blakang bila kak bangun tdo

VonMan said...

bahaya juak jalan sia. nasib sik da patah ka apa.

"Luzman cuba memintas dari dalam...ahh terbabas di situ..! sayang sekali" (sora hasbullah awang RTM TV1)

BIOPHARMATECH CO. said...

haha...dah lerlebih laju kat pit stoplah ya..

Nikolai said...

tegal aku eksiden ya lah si hasbullah awang pun angkara ahahha.. sik pat tahan ku dgr sora org tua ya, alu crash aku ahaha

Dance With Me said...
This comment has been removed by the author.
Dance With Me said...

yala kita..mancal ilak..padan muka! hua3