The Rise of Evil..

Musuh or Hero? kedatangan nya di dalam bilit aku disebabkan beberapa ekor binatang yg memuja utk mendapatkan nya, sebab2 sidak molah benda tok, kerna, Abg kamen dah sikda gik, jadi sikda la org pake protect sidak nya, *tedah sidak mala kenak buli Gundam ne dak.. sampe tahap nak summon Roh dah sidak tok, kejadian tok sempat di rakam oleh cctv dalam bilit aku *ampir kacak juak kualiti nya ahha.. diat jak.. :-P

*Awas, jgn lakukan pemujaan utk memanggil roh atau syaitan!! perkara berikut di klasifikasikan sebagai Syirik!!



*Ahahhh mangsa!! kacak lahh, pat ku pow nya tok..



*Beruang:Ampun bang! kmk sikda sen gik,, tlg lah kesian kmk bang!

*Gundam: Ahhh ku lalek apa!! ko sikda sen aku duli apa! aku mok muaskan hati ku ne lamak2 tok sik pat gilak molen ktk org!.. Kamen ada jaga ktk org bah! Kali tok kamen dah sikda gik ahaha agik RASA!!!



*Beruang: Ishh2 Kamen sine tuju kau..sob sob, "nangis" arghh sik pat tok, aku mesti juak nunggah semandin ya..



*selepas beberapa hari beruang pun recover balit dari kecederaan kenak bante Gundam, lalu nya pun pegi la ke Kubur lamak, pa tek dgr cerita dari bomoh nyuruh muja "the fallen" ntah apa2 jak kira nyuruh mayat bangkit la tek. Tapi nya bukan sorang jak..


**Itik pun ada juak ngan nya.

*Itit: Kau sure ka mok nunggah benda ya? aku sik yakin doo, ada lak kta duak! tok nama nya nempah bala.

*Beruang: ne pat gik tok Itit, aku dah sik tahan. mala kenak rusah jak, mun sik tegal Abg kamen kita dah sikda agik. sik la ku molah benda camtok!.. sial abg kamen.. ilang camya jak! sedih ku!

*Itit: Menar kata kau beruang. Cako juak Kamen!


*Apa lagik dgn beberapa mantera, puh kiri puh kanan, Alu kuar lahh Darth vader!! yahhh.. apa hal nya tok melelat kat sitok???

*Beruang: oii Itit, tulong la aku oi.. berat benda tok.. ko tok juak!!

*Itit: errr Broo, nya dah kuar oiii.. palak ku kenak pegang tok.. Queckkkkk!! Queckkkk!! *bunyi itit kamboh!

*Beruang: Ilek bah.. sikda papa2 ya, ya namanya dugaan, datok Moh dah ajar ku tek, tekurok nya ada kat aku, *jadi nya dalam ctrl kita la. jgn takut cayaklah kata aku :-)

*Darth vader: Sapa nunggah aku tek? sik mok idup ka? kau tok sapa nak? rupa kau kedak itit, Sapa nama kau? pa hajat kau?

*Itit: Aku nang itit nek vader, aku sik mok mati lok!! Nama akuuu ktk nunggah Itit jak, nama glam mek ya. Kmk duak tok ada hajat besar Nek..

*Beruang: Kmk maok ktk merusah miak nama GUndam nek vader, tlg lah. Mek tauk ktk tok penjahat besar, Mek search lam Google bah nek..


*Darth Vader: Caka juak miak nama Gundam tok.. ingin juak ku nak merusah nya.. ahhhh pedap!

*Beruang and Itit *kakar kat tepi, berbisit sama dirik

*Itit:Ko sure ka nek vader pat ngurus nya? cam sik pat jak?

*Beruang: Syhhh diam ko ehs, lak dgr org tua ya ada bungkas nya.. boh pikir gilak ehs, nya ya antu bah. SIAP GUNDAM!! ancor kau, mistake ko merusah aku!..


Nun jauh di atas lemari bilit ku, Batman tgh merati sidak
*Batman: kenak la ktk org melepas nya haduh haduh.. abis cita. gus ku chow jak. sidak pun hal bukan aku, aku sik mok terlibat.

Tunggu sambungan cerita tok ahhaha! *tunggu jak aku merajinkan dirik gik :-P

Sekian Loyar burok dari Aku :-)

9 comments:

Faizal n Fashitah said...

Kacak batman ya eh ehehe..aku nang suka molah koleksi batman eheh..mai peberet ya ehehee..

Nikolai said...

Hehhee pi batman tok keruk gilak, tangan ngan jak pat gerak nak lain semua sik pat :-(

Anonymous said...

hmm wahh ya la mek suka maca komik ktk~~~ ahaha~~ ne heroin nya ne?? tedah kamen lanji sekda ho~~~ sine ndak tuju nya~~

Nikolai said...

makseh liza :-P

pasal si Kamen ya ..
hilang kenak curi kalik :-(
Sedih kmk :-(

VonMan said...

kamen merajuk ya pis. lamak gilak produksi tergendala haha. sikpa dah ada hero baru.

luna anise said...

tok macam mok ngidup hokage balit jak tok..
boleh sik kmk suscribe bulan2? nang talented aih ktk tok molah cta figurine hehe

Nikolai said...

hehhe aok ehs.. hokage :-P mena kata ktk ya. Boleh bisa di atur tu, ktk mok subscribe sampe bila2 pun orait :-P, tunggu mek duak didi ngumpul bala2 patung lok hahha pat polah crita lam kuantiti patung2 yg byk2 :-)

AmirFX said...

Kamen lanji manji ya mok gik ngurus badan d Mary France nak?! Ku nangga ria ada terlebih kit lemak d perutnya....

cursive said...

menunggu episod seterusnya. haha.