Fenomena Berjelin..

Aku paling sik suka ngan nemiak kinek tok.. nang sik pat terjelin sikit la. alu nak kelai,apa lah salah di jelin or terjelin, bukan ada apa² pun, sakit ka bila di jelin? Rasa nak mati ka? Bodoh pun nemiak.. rasa kuat, Apa² pun topic tok aku tujukan kan khas pake nemiak sekolah nek tok yg byk di antara nya rasa kuat² and sik lupak juak kepada adik² aku. Jgn lah .. nak mante org or nak nyakit ati org .. Tegal benda bodo tok.. kelak bila tersalah bante org, kenak ngan org palak jenis keras. tang ada kenak baok sampe mati. dah kenak.. sapa Susah? Keluarga, Polis, Sidak doktor² juak susah.. So beringat² lah..

Sekian Terima kasih.. Pesanan tok di taja oleh Aku Pun.

2 comments:

dariagraphy said...

aok eh piz. stuju saya. n sidak knek tok sukati jak make pekataan 'fuck'. cool la main sebut ya tek. yerr. dak tok bok nak angkat baaaa. benda ya dah lame k kita yg da tua2/mellow tok. (hehe) biasala yaaa. gaok2 gine pun, gamba lam fs suma samaaa jak angle/stail (melelat indah lok hahaha). mmh

Nikolai said...

hehhehe.. :-P kita kan dah tua.. sidak lagik mudak bah .. hehhe

*rupa2nya dah berumur aku toks. hehhe sik sedar .. rasa gik nemiak .. oh masa.. cepatnya kau berlalu..