Ezam ..Manusia Lidah Bercabang 2




Bila kita dgr nama Ezam.. pasti kita ingat yg nya tok pernah berjuang utk anwar.. sanggup masok penjara demi anwar. Setiap kali anwar kenak anok oleh sidak BN ada juak nya ngentam balit.Berbuih2 mulut nya ngentam sidak BN nang mun dapat sampe sidak nutup telinga bah.Baru2 tok nya madah nya masok UMNO.. haih.. aku ria pun terkejut juak. Gine bekas org kuat PKR pande masok UMNO balit. maka dolok madah sampe mati pun sik maok masok UMNO. HARAM mun nya masok UMNO. sampe bersumpah dgn nama ALLAH agik yaa. Ngeleng palak sidak bila dgr cita tok. Rami juak sidak nyumpah si EZAM tok. ne dak, dah brapa byk org di tipu nya, brapa ribu kali nya bersumpah dgn nama tuhan. di depan org rami. sampe org dah lejuk dgr. kakya kinek tok, tang senang2 jak masok UMNO.

Kita tok sik payah panik nya tok masok UMNO, seperti yg ktk org tauk. UMNO tok parti penipu, jadi sapa yg masok UMNO tok automatik jadi PENIPU juak. Haaa. Ezam Sama juak dgn kerbo.. Bila masok kendang kerbo nya molah sora kerbo.. Bila masok kandang kambin, mengembek la nya. haa bagus juak nya jadi kerbo UMNO, kambin Umno. Sak nya Dudok dalam lupak skali dgn taik UMNO!

Ezam2 mun ko mok tauk CD ceramah kau nak dolok2 haa bapak kawan aku rasa ku org pertama nunok cd kau. padah nya pakey apa nak di simpan mun dah kau klakar x betul. Ya baruk sorang. aku rasa byk lagik org di seluruh malaysia nunok cd kau. Aku tok sikda gilak cd kau, pi mun aku ada nemu maok juak aku nolong nunok. haaa kepada sapa2 yg membaca tok.. Aku nak mintak ktk org boikotlah MANUSIA LIDAH BERCABANG 2 (EZAM) tok bila nya pegi sitok. Molah roadshow nya kata dirik nya laa.. Tajuk ROadshow nya "Kenapa Saya masok Umno" mun dapat.. stanby jak telor malak.. pake nikam nya, baruk nya tauk org sarawak sik pat pake main2. bukan boneka sidak UMNO atau BN,


Akhir Kata!
PROTES SAMPE BEDAWI TURUN!!
(Sarawak Republican Army)

0 comments: