kehidupan Seorang .. .. Predator


HENSEM SIK MUKA AKU.. time tok aku gik neran taik.. nak berak.. :)


Hari ini hari isnin, saya bangun awal hari ini pukul 6 pagi, selepas saya solat subuh, saya pumping 60 juta kali, selepas itu, saya mandi, selapat saya mandi, saya menyapu seluruh lantai di dalam rumah, selagik ada mmg ku sapu. selepas itu, saya mencuci baju ke dalam washing machine, cukup2 masa. perut saya lapar, saya amik roti terus saya sapukan mentega di atas nya, lalu saya makan kan nya. Selepas itu. saya bergegas ke Giat Mara sri aman. saya pergi sain surat. selepas itu saya singgah di pasar, membeli kepak manok utk di ratah mantak2. *saya adalah PREDATOR saya suka makan makanan mentah. Sekarang saya sudah tidak tahu apa mauk polah. Saya lupak .. maok padah. jgn molah saya marah sebab saya adalah predator yg pemanas, saya boleh menyepak muka anda sampe 360 darjah pusin nya. saya rasa setakat ini sajalah Cerita PEBULAK saya. sekian terima kasih :P

0 comments: