Malam Thn Baru Cina yg sikpat ku lupakan..

Sorry kerana aku lambat nak post benda tok. dak Mudin dan awee dah post pasal thn baru cina.. hahha mungkin org madah oo mmg malas apis nak post tok. tapi aku ada alasan kenak aku ngambik masa yg lamak nak post pasal benda tok.

Nak di jadikan cerita..

Malam ya, cuaca pun ada ujan suam² skit. pi sik menghalang aku dan mudin nak pegi amik gambar kat atas jembatan kat tol, and bila dah dekat nak sampey kat tol Awee pun call, kita jumpa kat sia kata nya :-P. alu berjumpalah mek org .. sampe2 sia, nak nama nang kecik dunia tok, bertemu la dgn sidak Am, Apis dan bob + gereknya.. *sebenarnya dah berjanji.. saja jak nak menoh crita :-P boh manas, dah semua dah sampe. alu la start berambik gambar bunga api. ledam ledum.. lepummmmm bunyi, fuhhh suk ati ku snap2 snap2.. nang asak ati laa.. tapi ya lah.. semua gambar aku malam ya smua sik jadi . ngak ada 2 - 3 igek jak semperna. pic2 dak awee duak din semuanya jadi2, sikpalah . bukan nasib aku kalik :-P.. 30 min di atas jembatan, org pun dah stop main mercun. mek org pa gik. angkat kaki la chow dari sia.

HAaaa.. tok laa yg akan nyuruh ktk org nabes nak g or melimpas kat area ya time malam ari.. dipendekkan cerita.. mek org berjanji jumpa kat family cafe pas ya utk minum2. jadi mek duak din pun pecut laa Vroommmmmmmmmm... mek duak dah sampe dolok pi ya lah. malam ya asap terok lak alu jadi jerebu sekejap di sekitar kuching.. aku pa lagik alu la nyebut2 benda yg sptutnya sik perlu di sebut, mala jak aku madah din din. macam lam game silent hill ehs.. kuching.. penuh dgn kabus *asap.. fuhh sik leh jadi tok. aku nak amik gambar.. pasya aku nyuruh din merenti moto kat blakang hopoh. apa lagik . suk ati la aku. akhirnya dapat juak ku amik pic2 yg raget2 skit, sik pa lah mun bunga api sik pat, amik gambar kabus *asap pun jadi la. suk2 ku ngambik .. TIBA2 ku terdiat, cam org bertapok rah blakang pokok besar, nabes juak ku. setauk aku time aku ngan din berenti sikda niat kelibat org . nang sunyek menar bah time ya.. malas ku lalek. aku teruskan juak amik gambar, amik punya amik.. nya pun jengok2 and kakya nunggah aku, panik la juak.. tok mun nya agak tok trus masok alu chow trus. mudin pun dah ready juak nyetat moto, kakya alu la perkara ajaib berlaku, org nak jengok tek pande bejalan reverse.. sapa sik san nyawa mun diat org bejalan reverse.. bukan org tok kata aku.. makin laju nya agak aku, kakya alu ilang nya.. heran.. yahhh ANTUUU kaa.. cipan.. apa lagik .. aku trus masok moto kakya mudin trus pecut ke family cafe.. nak lebih2 ya sik perlu la aku crita sebab lepas dari ya. aku ngan mudin terus diam jak.. bait2 jak ktk org melimpas kat kawasan blakang hopoh ya malam2 ada lak ktk org nemu antu jalan reverse.. bait2.. ahh... bahaya woooo

*fuhh seminggu2 aku ngan mudin demam lekak ya ..

*Mudin tgh amik gambar


Bunga api yg semperna la skit2..


Manusia2 yg diat2 bunga api..


Belakang Hopoh pukol 12.50


Antu Reverse**





Sekian kerana sudi dgr loyar burok aku :-P .. hehhehe

16 comments:

Shafixx Azzha said...

stylo gamba blakang hopoh ya...kedak silent hill jak ehek...

Rusty said...

haha..antu apa ka?cam sweater aku jak..haha

Nikolai said...

ahhahahah antu reverse ahaha..

Faizal n Fashitah said...

Aok ehh...nang asa silent hill jak eh...raged da jak ehek..ngutik2 jak upa ehek

Khairul Onggon said...

makei Sony Alpha kah ya?? Cayalah... Dirik pun nama sik taok eh.. dah la nama x bole lebih 10 huruf hehehe...

Buku Junkie said...

Sik paham kamek gamba antu ya.
Leh terangkan dgn lebih lanjut.
Ahakz..

Nikolai said...

PakPuj
Hohoho Silent hill penuh ngan asap mercun ahaha malam ya nang byk nelan asap la mek org..

Onggong
Aok make sony Alpha, nama saya Nikolai pi org kuching nunggah Apis hahah,

Azura
susah mek madah ehs.. sebab antu ya jengok kakya nya bejalan dalam keadaan reverse ya jak :-P

Shafixx Azzha said...

'antu' ya makey beg rona pink ya...

Nikolai said...

ahhaha loyar burok ajak ya jura. ktk takut2 ka nak g sia? sikpa lak mek neman Hehehhe

Nikolai said...

tapi yg pelik nya malam ya mudin ada lam moto.. mun mudin lam moto jadi sapa lah kat pokok ya ahaa..

AmirFX said...

Hahahahahaaa..... Lucu na juak ehhh... Aku dah tauk sapa antu yg reverse itewwww.....

iman daud said...

aku nyesal x mbak kmera mlm ya weiii.. nang tebal asap

Nikolai said...

Am: Hhahaha tauk juak ko Am, esok kenak kenak reverse bicycle kick aku ahhaha.. wakakka..

Iman: aku nyesal sik mbak topeng muka hahaa.. makan asap :-P

Anonymous said...

eee loyar buroks ktk ho~~~

Buku Junkie said...

Sekdala takut.
Tapi mun tertemu nak 'mekap tebal' ya lagikla ngutik. Cdak ya hunting for men. Ahhahaha..

Nikolai said...

hohohohh ya antu Pon ahhaha.. malam ya sidak tengelam tam asap ya rasa nya.. katan putih lak hahaha